איך לבחור צמיגים לאופנוע?

איך לבחור צמיגים לאופנוע
צמיגי אורן זיתוני

איך לבחור צמיגים לאופנוע?

אחד הדברים החשובים ואולי אפילו החשוב ביותר, הוא איך לבחור צמיגים לאופנוע שלכם במידה ואינכם יודעים כלל איך לגשת לעניין.

ישנה חשיבות בטיחותית גבוהה ביותר לעניין בחירת הצמיגים לאופנוע, במיוחד כשמדובר בכלי רכב דו גלגלי, לכן בחירת הצמיגים מחייבת ידע מקדים בנושא ובמידה ואין את הידע – ניתן ללמוד אותו בקלות לבד או להיעזר בייעוץ מאיש מקצוע.

לצמיג יש תעודת זהות משלו

על כל צמיג מופיעים סימונים ומידע המציין תאריך ייצור, ארץ ייצור, מידות הצמיג, קוד סיווג מהירות (יכולת המהירות המירבית), קוד סיווג משקל (יכולת העומס משקל מירבי), רוחב צמיג , חתך הצמיג וקוטר הצמיג , חובה להתאים את מידות הצמיג והסיווגים שאתם בוחרים למידות הרשומות על גבי רישיון הרכב! (חובה מידה תואמת וסיווגי משקל ומהירות זהים או גבוהים יותר, אסור סיווגים משקל/מהירות נמוכים יותר מהרישיון!).
 

כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת של רישיון הרכב, כל נתון הקשור למידת הצמיגים מסומן בעיגול ומוסבר בדיוק מה כל מספר מציג , יש אופנועים ורכבים שיצרן הרכב מאפשר להתקין מבחר מידות בסיווגים שונים לרוב באופנועי שטח ובאדוונצ'רים ניתן לבדוק בהוראת הרישום , ניתן לרשום את מספר הוראת הרישום בגוגל ( המספר מופיע ברישיון הרכב ) או לגשת לאתר של משרד התחבורה דרך הקישור הבא: אתר משרד התחבורה , להכניס את מספר הוראת הרישום ולהוריד את קובץ הPDF שמופיע.

התייעצות עם איש מקצוע

עוד אפשרות לבחירה נכונה של צמיגי אופנועים היא התייעצות עם איש מקצוע מוסמך שיכווין ויתן מידע והסברים כדי שתרכשו צמיגים מותאמים לאופנוע ולסגנון הרכיבה והצורך שלכם, חשוב לדעת כי קיימים הבדלים טכנולוגים בתכונות הצמיגים בין הדגמים ולכן על מנת לסייע לכם בבחירה אנו עומדים כאן לרשותכם עם ניסיון של עשרות שנים בענף הצמיגים ונוכל לתת לכם את המידע והעזרה הנכונים לבחירת הצמיגים לאופנוע שלכם!

 

איך לבחור צמיגים לאופנוע
צמיגי אופנועים

קטלוג הצמיגים שלנו

מגוון רחב של צמיגי אופנועים מכל הסוגים. מחירון צמיגים נוח ומשתלם!
אפשרות למשלוחים בכל הארץ באמצעות דואר שליחים!